Лауазымы, құрылымдық бөлімшесі: Стратегия және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері.
Лауазымдық міндеттері: Холдингтің компаниялар тобы қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында Холдингтің және ЕҰ-ның орнықты даму жүйесін әзірлеу және жетілдіру жөніндегі іс-шараларды енгізу жөніндегі процестерді қамтамасыз етеді.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан): басқару/менеджмент, экономика, қаржы менеджменті саласындағы жоғары білім.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде стратегиялық жоспарлау, кәсіпкерлік мәселелері бойынша білу;
- Корпоративтік басқару стандарттары саласындағы білімі;
- Қаржы саласы үшін орнықты дамуды басқару жүйелерін құру және имплементациялау саласындағы білу, оның ішінде ХҚК, ЕҚДБ және оларға ұқсас экологиялық және әлеуметтік стандарттарды білу;
- Қаржылық емес есептілікті дайындау бойынша халықаралық стандарттарды білу: GRI орнықты даму саласындағы есептілік стандарттары (сертификаттың болуы құпталады), IIRC интеграцияланған есептіліктің халықаралық стандарты, мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл жөніндегі стандарттар сериясы және АА1000 компанияларының әлеуметтік есептілігі, ISO 26000 әлеуметтік жауапкершілік жөніндегі нұсқаулық, TCFD климаттық есептілік стандарты, БҰҰ тұрақты даму мақсаттары және т.б.;
- Холдингтің компаниялар тобы қызметінің негізгі бағыттарын білу;
- Холдингке дейін қолдау құралдарын білу;
- Мемлекеттік бағдарламаларды білу (ИИДМБ, Нұрлы жол, Нұрлы жер, ҰҚШҰ, Еңбек);
- Департаменттің құзыретіне сәйкес Холдингтің ішкі нормативтік құжаттарын білу;
- Мемлекеттік және ағылшын тілдерін меңгеру.
Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
- Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді стратегиялық жоспарлау дағдылары;
- Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
- Аналитикалық жазбаларды дайындау дағдылары;
- Презентацияларды әзірлеу және тезистерді дайындау дағдылары;
- Қаржы-шаруашылық қызметті талдау дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары;
- Іскерлік хат алмасу және ауызша қарым-қатынас дағдылары.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер:
- Ашық және көшбасшылық;
- Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
- Жұмыс процестеріне әсері;
- Жұмысты ұйымдастыру;
- Өзгертуге қабілеттілігі;
- Командалық;
- Жауапкершілік;
- Даму.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2
Жалдау нысаны: еңбек шарты
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Нұр-Сұлтан қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген кандидаттардың түйіндемелері 13.06.2023 ж. дейін hrd@baiterek.gov.kz email-де қабылданады.
Хаттың тақырыбында «СКДД бас менеджері» деп көрсетуді сұраймыз.